Onderweg naar de kust

2 januari 2023 - Uis, Namibië

Het is teveel rijden om in 1x door naar de kust te rijden. Heb een tussenstop gepland in Uis bij White Lady Guesthouse. Aan de telefoon was ze al lief, maar in het echt helemaal. Aangezien het bloed en bloed heet kan worden in die omgeving, heb ik voor deze gelegenheid een familiekamer geboekt ipv de campsite. We zijn de enigen en kunnen overal gebruik van maken cq zitten. T en T wilden graag een relax dagje en dat doen we ook. Plons met t-shirt aan, anders verbrand je vrij gauw. Heerlijk zo’n dagje bij en aan het zwembad wat helemaal voor jezelf is. We krijgen yogalessen in het zwembad van Tom….

De BBQ in de lapa (ruimte om bij elkaar te komen) mogen we gebruiken, we hebben vlees weer ingeslagen na vertrek uit Etosha. Ze hebben achter de campsite een waterhole waar ook wel eens olifanten zouden komen. We blijven daar een tijdje zitten. De wind gaat met je oren en ogen aan de haal, je denkt dat je voetstappen hoort, maar dat is natuurlijk niet zo. Maar het maakt het wel spannend😀. We checken de volgende ochtend toch nog even of de bolussen er liggen….