Helemaal niks

11 december 2022 - Hardap, Namibië

Na een onrustige nacht met nieuwe geluiden en tig keer omdraaien worden we toch enigszins ok wakker. De ruimte die we hebben in ‘bed’ valt ons reuze mee. Ontbijtje met zelfgemaakte tosti’s en een bakkie thee/koffie plus een erg rustige campingplaats met alleen maar vogeltjesgeluiden ( en waarschijnlijk andere beestjes) plus de waakhond die het gezellig blijft vinden om bij ons te liggen.

Michel ruimt onze supermarkt in, hij is tenslotte chefkok vakantie he, en ik doe de afwas. Hier zeggen ze dat dat inderdaad werk is voor een vrouwmens ;-) We delen de auto zo makkelijk mogelijk in en beginnen de ‘dame’ steeds meer te waarderen. We hebben haar tot Tante Mia omgedoopt ;-)

De rest van de dag doen we zoals gepland niks en dat is best moeilijk. Aan het einde van de middag gaan we op het terras van de lodge zitten en een spelletje doen. Ja, je leest het goed Michel doet mee met een spelletje. Onder het genot van een drankje ( daar is ie Po!) lukt alles… Michel steekt de BBQ aan en genieten nog even van de relaxte dag. Op naar de 2e Hannie tour!

PS michel zei tussen neus en lippen door dat ze hier wel heel bijzondere ongediertebestrijdingsdoosjes ( ja ik heb gewonnen met Scrabble) hebben, zie foto. Ik werd er toch ietsje onrustiger van.

1. Paola:
    Ha,ha goedzo...... veel plezier.... 😘
  2. Philip:
    12 december 2022
    Ja het is wel wennen he' !
  3. Erna Franssen:
    12 december 2022
    Prachtig verslag, ik zie het helemaal voor me!
    Wij hebben inmiddels onze cv verwarmde caravan verlaten, het water afgetapt, de ramen van de auto moeten krabben en op weg naar huis. Ik mag hopen dat de cv daar netjes volgens programmering heeft opgewarmd, het is winter in Nederland 🥶
  4. Irene:
    17 december 2022
    Cobra ongedierte doosjes , zo dat is andere koek dan een mier of een muis.
    Leuk reisverslag 😀 heel gaaf met een camper het land door crossen